Usein kysyttyä 2017-10-05T19:33:58+00:00

Usein kysyttyä

Mistä voin ostaa HuiGeen tuotteita? 2018-10-08T12:29:37+00:00

HuiGeen tuotteita voit ostaa näistä yrityksistä.

Helsinki

Ecolife Helsinki
Unioninkatu 27
Helsinki
Ecolife.fi

Moomin Shop, Forum
Mannerheimintie 14-20
2. krs
Helsinki
Facebook.com/Moominshop

Naantali

Muumimaailma Oy

Jyväskylä

Taito Shop
Kauppatie 25
Taitokeskisuomi.fi

Verkossa

Moomin.com

Ihanaiset.fi

Lumilapset.fi

Haluatko HuiGeen tuotteiden jälleenmyyjäksi?

Onko sinulla yritys, mikä olisi kiinnostunut jälleenmyynnistä? Lähetä meille sähköpostilla tietoa yrityksestäsi, niin otamme yhteyttä sinuun. Jälleenmyyntikyselyt tukkumyynti[at]huigee.fi.

Voinko noutaa tilaukseni suoraan varastolta? 2018-01-17T09:54:01+00:00

HuiGeen varasto sijaitsee Ulvilassa, osoitteessa Lauttaranta 7. Voit noutaa tilauksesi kun varasto on avoinna. Varasto palvelee arkipäivisin ma – pe klo 10:45-15. Kun valitset noudon, lähetämme sinulle tekstiviestin kun tilauksesi on noudettavissa.

Mikä on tilaukseni toimitusaika? 2017-12-15T16:33:10+00:00

Toimitusaikamme on arviolta 2-4 arkipäivää. Kiireisinä aikoina kuten uutuuksien tullessa, tai sesonkiaikoina, toimitusaika saattaa pitkittyä muutaman päivän. Jos tilauksellasi on kiire, lähetäthän meille viestiä asiakaspalveluumme: info[at]huigee.fi tai ota yhteyttä lomakkeen kautta.

Suomen ulkopuolelle toimitettavien tilausten toimitusaika on noin 5-10 arkipäivää.

Miten teen tilauksen? 2017-12-15T16:59:07+00:00

Tilaaminen

Tilaus tehdään ostoskorin kautta. Kun olet kerännyt kaikki haluamasi tuotteet ostoskoriin, laita hiiri ostorkorikuvakkeen kohdalle, ja paina linkkiä ”Tarkastele ostoskoria”. Tarkasta, että tilauksesi sisältö on oikein. Mikäli sinulla on kampanjakoodi, voit käyttää sen laittamalla koodisi ”Kuponki” lokeroon ja aktivoimalla sen painamalla ”Vahvista kuponki”. Kun olet käyttänyt haluamasi kupongit, ja tilauksesi tiedot täsmäävät, ja olet valinnut haluamasi toimitustavan, paina ”Siirry kassalle” painiketta. Tämä linkki vie sinut täyttämään asiakastietosi.

Täytä kaikki tietosi huolellisesti. Huomaa täyttää kaikki kohdat ja muista hyväksyä toimitusehdot, niin pääset maksamaan tilauksesi. Täytä ”Lisätietoja” osio, jos sinulla on jotain huomioitavaa tilauksesta, esimerkiksi kiireellinen toimitus. Huomioimme lisätiedot varastollamme parhaan kykymme mukaan, mutta ongelmatilanteissa suosittelemme olemaan myös suoraan yhteydessä asiakaspalveluun.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Kun tilauksesi on toimitettu, asiakaspalvelumme lähettää sinulle sähköpostiin seurantakoodin.

Tieto paketin saapumisesta tulee asiakkaalle tekstiviestinä. Asiakkaalla on vastuu että tilauksella olevat tiedot ovat oikein jotta tilaus pystytään toimittamaan onnistuneesti.

Kun rekisteröidyt asiakkaaksemme, tulet saamaan jatkossa kanta-asiakastarjouksia ja uutisia HuiGeesta suoraan sähköpostiisi. Rekisteröityneet asiakkaat voivat myös seurata tilauksiaan Omat tiedot-osiossa, ja selailla vanhoja tilauksiaan.

Mikäli sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, voit tehdä tilauksen meille myös sähköpostilla. Lähetä meille seuraavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite sekä tilattavien tuotteiden koodit. Teemme tilauksen sinulle manuaalisesti ja lähetämme sähköpostiisi laskun. Tilauksesi toimitetaan kun suoritus on maksettu tilillemme. Emme lähetä tilauksia postiennakolla.

Mitkä maksutavat ovat käytössä? 2017-12-16T23:03:31+00:00

Maksutavat

Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä, ja se tapahtuu suojatun Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) sivuston kautta. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken, Nordea, S-Pankki sekä luottokortit. Mikäli haluat tilauksesi laskulla tai osamaksulla, valitse joko Joustoluotto tai Collector-lasku. Muista tutustua laskuttajan toimitusehtoihin tilausta tehdessäsi.

Huom! Mikäli maksuvaihtoehdoista ei löydy sinulle sopivaa, otathan yhteyttä info[at]huigee.fi. Voimme tehdä tilauksen sinulle myös perinteisellä tilisiirtomaksulla.

Ulkomaille toimitettavat tilaukset tulee maksaa käyttäen kansainvälisiä luottokortteja.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Huigee Organics yritys toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminen.